bazooka, Uncategorized

Polskie Beskidy – spontaniczne wakacje.

Chciałbym się z Wami podzielić tegorocznymi wakacjami, które nie dość, że w cieniu bankructwa biura podróży, z którego mieliśmy skorzystać, były naszymi najlepszymi wakacjami. Z planów wylegiwania się nad basenami w Egipskim kurorcie nic nie wyszło z przyczyn ostatnio bardzo głośnych. Biuro podróży ogłosiło upadłość a nasz zasłużony wypoczynek przepadł – tak przynajmniej nam się wydawało. Z racji ograniczonego budżetu nie mogliśmy sobie pozwolić nawet na szukanie ofert last minute, samo zaufanie do zorganizowanego wypoczynku było bardzo nadszarpnięte.
Postanowiliśmy wybrać się na parę dni w Beskidy Żywieckie z racji, że są nasze Beskidy Śląskie znamy bardzo dobrze i odwiedzamy je w wolne i słoneczne weekendy. Odpowiednio wyposażeni z dobrym nastawieniem wyjechaliśmy do Korbielowa, słyszeliśmy o dobrze rozbudowane infrastrukturze turystycznej dlatego nie rezerwowaliśmy noclegów licząc, że coś znajdziemy na miejscu.
Tak rzeczywiście było, wolnych pokoi nie brakowało tak też mogliśmy wybrać nocleg w miejscu, który nam najbardziej odpowiadał.
Wypoczynek podzieliliśmy w następujący sposób w jeden dzień wędrówka beskidzkimi szlakami i zdobywanie szczytów. W drugi dzień odpoczynek i zwiedzanie okolicznych atrakcji turystycznych. Wypady te kończyły się zawsze bogatą kolacją w lokalnych karczmach regionalnych. Mogliśmy sobie na to pozwolić wiedząc, że kalorie zostaną spalone na szlaku drugie dnia.
Wakacje nam się udały i nikt z nas nie żałował, że Egipt przepadł. Piękne plenery i widoki, wspólne spacery naładowały nasze akumulatory a przygody i trudy chyba nas do siebie zbliżyły. Był to dobry pomysł na Wakacje, a spontaniczność w ich załatwianiu nadały im szczególnego charakteru. Pomocne okazały się relacje i opisy z różnych portali poświęconych Beskidom zwłaszcza z portalu Beskidy360.pl opisujący ten rejon bardzo szczegółowo.

Related Post

Techniczna obsługa eventów Obecnie większość firm od czasu do czasu organizuje dla swoich pracowników i klientów specjalne eventy. Ich cele bywają różne, bo czasem jest nimi zdobycie nowych usługobiorców, a innym razem poprawa relacji panujących wśród osób zatrudnionych do fir...
Rękodzieło – idealny prezent Wyroby rękodzielnicze zdobywają coraz większą popularność w krajach europejskich. Przesyt tanich chińskich produktów spowodował, że ludzie zaczęli doceniać jakość oraz niepowtarzalność produktów. Dużym powodzeniem cieszą się wszelkie dzieła wykonane ...
Jeśli Tatry to koniecznie Zakopane Gdy wspominamy o Tatrach, zazwyczaj przychodzi nam do głowy Zakopane. Nie ma w tym nic niezwykłego, ponieważ jest to „stolica” naszych polskich Tatr, które kuszą turystów z całego kraju i nie tylko. Jak to jest, iż ta generalnie mała miejscowość jest...
Restauracja eventy Warszawa Od dłuższego już czasu wyprawa do centrum handlowego wiąże się z całym szeregiem doznań- zakupy połączone z koncertem, do tego obiad, pokaz mody i warsztaty dla dzieci. Eventy w galeriach handlowych spopularyzowane zostały także przez celebrytów, kt...
Bezpieczeństwo podczas ferii zimowych Czy w ogóle są możliwe ferie w górach i na stoku, podczas których nie doszłoby do żadnego wypadku? Raczej marne szanse, jedyne co można zrobić, to ograniczyć incydenty tego typu do minimum. Całkowicie nie da się ich wykluczyć. Niestety, ostatnie feri...
Warunki godne europejskich standardów Są miejsca, które bez zastanowienia można przypisać najlepszym standardom europejskim i do takich niewątpliwie zalicza się hotel Warszawa. Dzięki możliwościom jakie przed nami roztacza stajemy się bywalcami hoteli prowadzonych rewelacyjnie tak, że s...